Hallo, ik hoop echt dat iemand mij hier kan helpen...
12j geleden is men vader overleden, ik was toen 19j en woonde nog bij men moeder.
Ik heb nooit contact met men vader gehad omdat hij volgens mijn moeder mij meerdere keren verkracht had als baby.
Op een dag kregen we dus een brief dat hij overleden was en dat ik naar de notaris moest voor de erfennis. Maar ik was toen net bevallen en men moeder ging dat in mijn plaats doen, ik heb toen een papier moeten tekenen dat ik haar toestemming gaf.
Hij heeft ooit wel contact gezocht maar ik wou een vader die zoiets doet niet kennen.
Ik heb echter nooit papieren gezien nadien van die zaak en volgens men moeder had ze afstand gedaan omdat er alleen schulden waren.
Nu heb ik een paar maanden geleden serieus ruzie gekregen met men moeder en toen kwam uit dat er niks waar was van dat verkrachten enz...
Nu twijfel ik dus ook aan haar verhaal van die erfennis, ze is nu eenmaal geldziek. En ik heb vernomen dat hij er wel degelijk goed inzat.
Op zich doet het er niet toemaar ik wil weten of mijn moeder ook hiertoe in staat is. Kan ik dat nergens meer achterhalen? Ik ken alleen zijn naam en weet in welke regio hij woonde (+geboortedatum).
MVG Buddha