broer heeft feitelijk saemn gewoond, echter afgelopen jaar hebben zij nog gescheiden geleefd, beide stonden ruim een maand op ander adres ingeschreven, dus als je het goed bekijkt, wonen ze nog geen jaar samen.
Hebben ook niets geregeld, of op papier gezet.
Alleen levensverzekring van mijn broer met haar als begunstigde.
Broer overlijd, al zijn eigendommen en papieren etc in hun huis aanwezig, huurhuis op beide naam
Broer had auto, tot vandaag staat deze nog altijd ingeschreven op zijn naam, dealer bevestigd dat deze auto aangekocht sep 08 contant is voldaan door mijn broer, vandaag krijg ik kopie aankoopbewijs.
vriendin heeft verzekering auto 3 dagen na dood van mijn broer al op haar naam overgeschreven, en vandaag laat ze hem keuren om op haar naam overteschrijven.
Mag dit en wat als hij eenmaal op haar naam staat?
Zou kunnen dat ze iets overeengekomen zijn wat betreft de auto,dat als hem iets over kwam de auto voor haar was, maar niet bij een notaris in ieder geval.
De rest vriendin beweert via begrafnis ondenemer, dat er niets van mijn broer bij was, zij heeft al de bonnen in haar bezit, zo word gezegd, en dat is natuurlijk heel makkelijk als alle aankoopfacturen in haar huis aanwezig zijn, en dan is het makkelijk weg tepakken uit de bonnen van eventueel mijn broer.
Begrafenisondernemer, doet ook steeds aan mijn moeder vermoeden, dat wij alles moeten verleggen???
Hoe zit dit nu eigenlijk, hebben notaris maar daar word ik ook niet wijzer van.