broer woonde feitelijk samen alhoewel ze afgelopen jaar, beide op een ander adres stonden ingeschreven, dit ruim een maand.
broer overlijd, ze hebben niets geregeld, behalve dan dat mijn broer een levensverzekring had met vriendin als begunstigde, inkorting mogelijk.
Nu had mijn broer een auto, deze heeft tot de dag van vandaag op zijn naam gestaan, hij heeft hem ook contant betaald, vandaag krijg ik aankoopfactuur dealer, echter vriendin, heeft verzekering auto 3 dagen na overlijden van mijn broer al op haar naam gezet en vandaag word hij gekeurd om op haar naam tezetten???
Hoe nu, en mag dit?
Zou natuurlijk kunnen dat ze ooit iets met de auto zijn overeengekomen dat als mijn broer iets overkwam de auto voor haar is, maar is dit rechtsgeldig.
Andere goederen wil zij doen beweren dat er niets van mijn broer was, alles is van haar en zo zegt begrafenis ondernemer zij heeft alle betalingsbewijzen, echter let wel, ze heeft ook alle papieren van mijn broer, dus die weg nemen en zeggen dat is mijn aankoopbewijs, is een makkelijke zaak, in verband met meubels en dergelijke.
Notaris zegt er niet veel over, word er doodmoe van, hoe zit dit nu eigenlijk allemaal, is het dan daadwerkelijk zo dat alles voor haar is?