uit onverdeeldheid treden ouderlijke woning

poloman

Re: uit onverdeeldheid treden ouderlijke woning

#16 , 08 jun 2016 12:22

Ik zit reeds acht jaren in onverdeeldheid, de reden hiervoor bestaat uit:
de weigering van de gemandateerde notaris om een minnelijk akkoord te registreren.
De notaris ging zich vervolgens onbevoegd verklaren tot het opstellen van een notarisstaat.
Ondanks deze onbevoegdheid zal hij zijn versie van de feiten toch in een notarisstaat vervatten,
daar bovenop; tevens een advies aan de Familie Rechtbank bezorgen, dat hij zelf niet bewijst.
De Familie Rechter van het Hof van Beroep, liet zich in zijn Arrest, louter leiden door:
wat de notaris hem op de mouw kan spellen. Van het geweigerde minnelijke akkoord geen woord.
Voor de verantwoording van zijn notarisstaat weigerde de notaris in persoon aanwezig te zijn.
Wel wenste de notaris reeds in 2010 voor 15.000 euro notariskosten op te nemen in zijn notarisstaat.
Zeven jaren later heb ik, gezien de notaris procespartij werd, het raden naar de grootte van
de notarisrekening.
En stuit ik reeds jaren op het pest-gedrag van Fiscus en Openbaar Ministerie.

Uw vraagt naar wat de kosten zijn om uit onverdeeldheid te treden, en wie deze dient te betalen?

Wel uit mijn ervaring mag blijken dat dit afhankelijk is van diverse subjectieve factoren,
waar u als simpele burger geen enkele vat op hebt.
"Adviseren doe je vanuit een bepaalde vakinhoudelijke deskundigheid. Adviseren is erop gericht T.S. verder te helpen in zijn/haar specifieke situatie. Als je over directe macht en middelen beschikt dan ben je aan het managen"

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Juridisch actief: Nee

#17 , 08 jun 2016 15:08

Wat is uw vraag?
Van wat u uitbraakt is geen moer te begrijpen.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

Terug naar “Erfrecht & Schenkingen”