Mijn oom is 7 jaren geleden overleden en woonachtig in Belgie. Naast zijn ouderdomsvoorziening had hij spaargeld wat hij met hard werken in australie had verdiend. Toen hij weer naar europa kwam heeft hij dit in Luxemburg op een bankrekening gestort. Inmiddels is mijn oom overleden (nu 7 jaar geleden) en is een en ander bij de notaris ter afwikkeling neergelegd. Mijn vader is voor een deel erfgenaam samen met een nog andere in leven zijnde broer. We leven nu in 2011 en tot ongehoord verdriet was de weduwe in 2009 naar haar familie in schotland vertrokken en alwaar zij in 2010 is komen te overlijden. Alle kinderen van de weduwe hebben de notariele stukken inmiddels getekend maar we blijven maar bellen en mailen aan de notaris voor het afwikkelen van het erfdeel van zowel mijn oom als mijn vader. Tot op heden worden we steeds aan het lijntje gehouden en gebeurt er niets. Zelf overweeg ik om contact te leggen met de broederschap van het West-Vlaams Notariaat VZW te Brugge, daar deze zaak toch wel erg lang duurt. Mocht mijn vader overlijden dan wordt het nog ingewikkelder en hij gaf aan dat hij op zijn leeftijd van 84 rust wil en met een eerlijk gevoel dit boek wil sluiten.
Wie kan mij advies verschaffen?