niet nakomen contractuele verbinding

kinebo
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

niet nakomen contractuele verbinding

#1 , 24 feb 2019 12:04

Ik heb sedert juni 2018 een contract met telenet onderschreven voor een GSM verbinding. Sedertdien heb ik niet één gesprek kunnen voeren vanuit mijn woonplaats! Reden geen signaalontvangst. Heb telenet hier al meerdere keren over aangeschreven en opgebeld; geen reactie! Kan u mij eventueel een standaardbrief bezorgen waarin ik hen in gebreke stel voor niet geleverde diensten, heb al meer dan 500 euro aan abonnementsgelden betaald en nog steeds geen verbinding....
Mvg.
valere.oversteyns@gmail.com

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
CityBird
Berichten: 794

#2 , 24 feb 2019 13:25

Dat zij niet antwoorden is in lekentaal slechte service.

Dit wil echter nog altijd zeggen dat zij verzaken aan hun contractuele verplichtingen. Is de verbinding buiten OK?

Veel nieuwe woningen zijn dermate geïsoleerd (aluminium scherm) dat zenden en ontvangen heel moeilijk, tot onmogelijk is.Dit is niet de schuld van Telenet, zij moeten immers enkel een bepaalde dekking buiten garanderen.

Als dat het probleem is vraag je best om een officiële repeater te installeren, uiteraard is dit niet gratis.

Sirkii
Berichten: 5410

#3 , 24 feb 2019 14:42

Mobiele operatoren leveren een abonnement voor mobiel gebruik waar mobiele dekking is. Er wordt niet gewaarborgd dat er overal (indoor) mobiele dekking is. Zie de dekkingskaarten die het BIPT publiceert.

Reclame

Ann45
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#4 , 25 feb 2019 03:33

Contract op zeggen en nieuwe operator nemen.

Terug naar “Gebrekkige Producten”