nieuwe jas al tweemaal stuk

Britt11
Topic Starter
Berichten: 21

nieuwe jas al tweemaal stuk

#1 , 13 mar 2018 18:38

Ik heb in de maand januari een nieuwe zomerjas gekocht van 650 euro. Ik heb deze nog niet gedragen enkel thuis gepast. Bleek dat er na een week een lint is losgekomen van deze jas. De winkel waar ik de jas gekocht had zei dat ik de jas moest opsturen naar de ontwerper en dat ze daar de herstelling zouden doen. (opsturen 20 euro)

Herstelling werd gedaan, een week later is het lint aan de andere kant losgekomen. De jas is nog steeds niet gedragen (zomerjas) en al twee keer kapot. Heb gevraagd voor omruiling maar de ontwerper wil enkel de jas opnieuw repareren. Opnieuw verzenden (kosten). Kan ik een omruiling eisen? Of moet ik tevreden zijn met een dubbele herstelling en kosten van een (dure) jas die ik nog nooit gedragen heb? Bij de eerste keer gaf de ontwerper wel toe dat de schade niet had mogen gebeuren.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6853

#2 , 13 mar 2018 18:43

Ook die verzendingskosten zijn niet te uwen laste !

Britt11
Topic Starter
Berichten: 21

#3 , 13 mar 2018 18:48

bedankt voor uw reactie

Reclame

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 13 mar 2018 20:02

Verzendingskosten zijn voor de verkoper = DE WINKEL

Terug naar “Gebrekkige Producten”