Acerta herziening sociale bijdrage zekstandige

Katrien.nelis
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Acerta herziening sociale bijdrage zekstandige

#1 , 18 dec 2017 17:02

Ik heb op 10/11 een bericht in de bus gekregen dat er een herziening in mijn sociale bijdrage is geweest en dat ik 962,39 tegoed heb. Ik heb hen dadelijk gebeld om mijn rekeningnummer door te geven maar dit werd niet aanvaard, het was te laat. De checque was zogezegd al vertrokken . Ik heb nog altijd niets gekregen en heb meerdere malen telefonisch contact gehad. Er wordt mij gemeld dat de checque met de post verloren zal zijn gegaan . Dit kijkt mij sterk want ik heb de eerste brief wel gehad, dus de postman weet me wonen. Ze melden mij dat het geld pas binnen 3 maanden terug op hun rekening zal staan en dat ik dan maar moet terugbellen met mijn rekeningnummer. Kan dit zomaar ? Ik kan die centjes echt wel gebruiken . Nu.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 dec 2017 19:55

Het zou me zeer verbazen als een sociale kas u een cheque zou opsturen, meestal gaat dit via een overschrijving !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”