lekkage in zwembadleiding

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

Re: lekkage in zwembadleiding

#61 , 15 okt 2017 15:41

Ik dacht het al.....
Mijn 3 laatste schadegevallen (waaronder twee autoschade waarbij ik niet in fout was maar tegenpartij ook bij E...):

- eerste geval heb ik E... gedagvaard voor de Rechtbank en gewonnen
- tweede geval (idem: niet in fout maar tegenpartij weer bij E...) is uiteindelijk gunstig opgelost voor mij
door een door mij aangestelde tegenexpert

- nog lopend geval van schade aan een natuurstenen vloer: witte marmer vloer is vernield door vloeistof die in
de chape is getrokken en de stenen onderaan heeft aangetast; de bediende van E... die zich voorstelt als "expert" wil enkel een reiniging aan de oppervlakte vergoeden!! Totaal ineffectief natuurlijk. Deze zaak zal ik ook tot bij de Rechtbank voeren indien nodig.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6853

#63 , 15 okt 2017 19:39

negatieve reclame is nochtans ook reclame. Onbetaald dan nog.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#64 , 15 okt 2017 19:43

Kan iemand de naam van de verzekering wijziging. Ze hebben me erop gewezen dat daar enorme schadeclaims kunnen volgen als juridische straf. Ik ben leek en wist dit niet.
Sowieso aan de verzekering mijn oprechte excuses voor deze fout.
Waarom je excuseren bij een verzekeringsmaatschappij waarover je hier zo klaagt?
Als de feiten waarheidsgetrouw zijn zie ik niet in waar ze zich in hun klacht op zullen baseren.
Heb je nog nooit "Test Aankoop" of andere verbruikersmagazines gelezen?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#65 , 15 okt 2017 19:55

Of soms tripadvisor gelezen :lol:
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

webmaster
Beheerder
Berichten: 1146

#67 , 16 okt 2017 09:13

frin, ik heb alle verwijzingen naar de verzekeringsmaatschappij verwijderd of aangepast.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#70 , 27 nov 2017 11:44

Ter afsluiting kan ik laten weten de de verzekeringsmaatschappij tussenkomt in de volledige herstelling.
Prachtig. Zoals ik reeds schreef moet je die maatschappij heel dikwijls een duwtje in de rug geven na hun aanvankelijke weigering van tussenkomst.

Heb u beroep moeten doen op externe expert?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

bosprocureur
Berichten: 6853

#71 , 27 nov 2017 12:16

Als u zegt dat de verzekeringsmaatschappij tussenkomt in de volledige herstelling, bedoelt u dan ook in de (slechte) leidingen ?

bosprocureur
Berichten: 6853

#74 , 19 dec 2017 08:07

Chapeau.
Voor beide partijen.

Terug naar “Gebrekkige Producten”