beste,
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
heb onlangs 2weken half nu mijn auto in mijn bezit.
gaat over wagen van 2016.
ben ik diep teleur gesteld. het ging normaal om een perfecte directie wagen.
ik kon de wagen niet zien omdat het ergens elders in belgie stond waar ik begrip voor had omdat ik dacht pf ja een erkende garage, zal wel goed zijn.
verkoper wist mij te vertelle dat het over een belgische wagen ging wat priotair was bij mij want anders ging ik hem nie kopen. achter gelogen!
na ik getekend heb mocht ik mijn roos formulier na 10dagen komen halen. nadat ik aangekomen ben wist mevrouw mij te vertelle dat het over een duitse auto ging en van een autoverhuur maatschappij. toen was ik helemaal van de kaart.
De 1ste maal dat ik moest binne komen nadat ik een vreemd geluid hoorde bij het remmen hebben ze de remblokken moetten vervangen wat ook gebeurd is. sinds het begin van mijn aankoop en ik buite rijde voelde ik een krakend gevoel bij de onderkant van mijn voeten bij het vertrekken en het slecht aanvoelde bij het schakelen, dacht dat dit normaal was. nu vergeleken met een vriend die dezelfde auto heeft ontvangen dat dit helemaal niet het geval is. heb dan terug een afspraak moette maken met de diensten. na dat een mekanieker een stukje met mij heeft mee gereden bevestigde hij dat er inderdaad iets aan de hand is. hij zou de wagen op de brug zette en de verantwoordelijke van de garage erbij halen. na een halfur in de wacht zaal te hebben gewacht komt dezelfde mekanieker terug naar mij en wist te zeggen dat het op dit moment te druk was en om te bellen om een nieuwe afspraak of eventueel NAAR EEN ANDERE GARAGE te gaan en daar is horen wat ze zeggen en eventueel terug te bellen als er wat was om te melden. (omdat de garantie in alle garages geld van dat merk)???
nu op dit moment staat mijn auto bij hun omdat ik een grondige mail heb geschreve naar de manager.
maar heb het gevoel dat er nix van in huis gaat komen.
nu ik helemaal teleurgesteld ben en ik mij helemaal niet meer goed voel in die auto heb ik er nog geen plezier in gehad.
is het mijn recht om te vrage om van voertuig te wisselen omdat ik er niet tevreden ben omdat die al 3 keer op de brug heeft moetten staan?. zonodig op juridisch dit te late vervolgen.
het gaan om een zeer erkend bedrijf.
ik hoop dat iemand mij verder kan helpe.
ik dank jullie alvast