Tv kast

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

Re: Tv kast

#16 , 19 okt 2016 15:44

Hier op dit forum verschijnen veel meer berichten over online aankopen met problemen, dan winkel aankopen.
Als u online een op maat gemaakte tv kast koopt heb je geen herroepingsrecht.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#17 , 19 okt 2016 15:48

Was dit allemaal maar zo simpel !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Rik Camiel
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#18 , 19 okt 2016 16:49

Heb niets moeten assembleren , was volledig bij aankomst. Kon kast op mijn maat niet zien , stond ergens in een depot en het was onmogelijk om deze vooraf te zien. Daarom heb ik uitdrukkelijk aan de verkopers gevraagd of de kast aan binnenkant voldoende groot zou zijn en dat was geen enkel probleem.

Reclame

Rik Camiel
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

#19 , 19 okt 2016 16:50

Is niet op maat gemaakt , dat zijn standaardmaten die in de folder staan.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#20 , 19 okt 2016 17:23

Altijd een bestelbon eisen, en wat u verlangt er laten in opnemen, zodat je bewijs hebt.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#21 , 20 okt 2016 09:36

Je kan dan hooguit de kosten voor het versturen van je kast kwijt zijn, is de enige kost die de verkoper dan niet hoeft te vergoeden (wat imo een teken is van niet-klantenvriendelijkheid alvast).
En wat denk je dat het kost om zo'n kast te versturen? Kans is groot dat je meer dan die €75 kwijt bent die de TS nu moet betalen om de kast terug te brengen...

Ik vind de oplossing van de winkel redelijk klantvriendelijk, eerlijk gezegd...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Gebrekkige Producten”