2dehands wagen verborgen gebreken

Kristof 1989
Berichten: 7
Juridisch actief: Nee

Re: 2dehands wagen verborgen gebreken

#16 , 24 mar 2016 14:07

Van een auto die reeds zoveel km op de teller heeft mag men ook niet teveel meer verwachten.
Die is grotendeels versleten.
Ik heb haast 290.000 km wagen gekocht op 144..... Rijd beter of ervoor :) "Vw"

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
anoniem001anoniem
Berichten: 12
Juridisch actief: Nee

#17 , 03 aug 2017 18:56

Hoi ik heb net hetzelfde probleem maar bij de aankoop was niets te merken van de koppeling. De verkoper is autohandelaar maar heeft een overeenkomst opgesteld particulier naar particulier? Kan ik hieraan iets doen? Heb de wagen maar 3weken en kan niet meer rijden?
Groetjes

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#18 , 03 aug 2017 19:08

Hoi ik heb net hetzelfde probleem maar bij de aankoop was niets te merken van de koppeling. De verkoper is autohandelaar maar heeft een overeenkomst opgesteld particulier naar particulier? Kan ik hieraan iets doen? Heb de wagen maar 3weken en kan niet meer rijden?
Groetjes
Dit is een topic van meer dan een jaar geleden en daar word geen gebruik meer van gemaakt want de vraag steller zal misschien nooit meer hier komen, dus je helpt daar niemand mee.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”