Pagina 1 van 1

Netbook van 1 maand oud reeds 3 keer in herstelling

Geplaatst: 24 jan 2012 19:28
door ls&bm
Ik heb onlangs een netbook gekocht bij een grote multimedia keten, maar deze is reeds 3 keer in herstelling geweest telkens voor hetzelfde probleem, ik heb mijn vertrouwen in het aangekochte product en in de verkoper ervan volledig verloren.

In totaal hebben ik 4 dagen met dit product kunnen werken gedurende 1 maand.
Welk verhaal kan ik brengen om mijn centen terug te zien en wat met het "randmateriaal" die ik erbij heb gekocht voor de goede werking ervan, namelijk een tekstverwerkend softwarepakket en een antivirusprogramma.


reeds bedankt voor jullie reacties,

Sander

Re: Netbook van 1 maand oud reeds 3 keer in herstelling

Geplaatst: 24 jan 2012 19:31
door Franciscus
http://economie.fgov.be/nl/consument/Ga ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://economie.fgov.be/nl/consument/Ga ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://statbel.fgov.be/nl/modules/regul ... arche2.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Netbook van 1 maand oud reeds 3 keer in herstelling

Geplaatst: 11 feb 2012 14:34
door ls&bm
Hallo,
na het zenden van mijn aangetekende brief (met vraag tot terugbetaling)heb ik na 2 weken nog steeds geen nieuws, heb deze nog eens verstuurd via email, er komt echter geen reactie, telefonisch kan men niet helpen en in de winkel stuurt men me naar de consumentendienst.
van het kastje naar de muur dus, we zijn ondertussen een dikke maand verder en de netbook heeft in totaal nog geen week gestaan ...

Re: Netbook van 1 maand oud reeds 3 keer in herstelling

Geplaatst: 06 mar 2012 12:12
door gumball4000
Had net hetzelfde probleem met mijn netbook. Met het enige verschil dat ik deze pas na 20 dagen had binnen gebracht.
Ik heb gewoon een nieuwe geƫist (in de winkel zelf, GEEN aangetekende brief) en kreeg onmiddellijk mijn geld terug (wel in kortingsbonnen)