Nieuw salon geleverd met zichtbare schade
Geplaatst: 01 jun 2011 12:12
Ik heb een nieuw salon besteld in een meubelwinkel.
Toen ze het hoeksalon levereden en de firma het zelf uitpakte, was duidelijk zichtvaar dat 2 rugleuningingingezakt waren.
Toen we die opmerking gaven aan de mensen , krgen we als antwoord dat dit door het transport is gebeurd en dat de leuning zichzelf zal terug zetten in goede vorm, 1 week later is de schade nog even zichtbaar.
Nu heb ik de firma aangetekend geschreven met het gebrek en gevraagd om de zetel terug op te halen en een correcte te leveren.
wat kan ik nog doen, en kan de firma dit weigeren?
Toen ze het hoeksalon levereden en de firma het zelf uitpakte, was duidelijk zichtvaar dat 2 rugleuningingingezakt waren.
Toen we die opmerking gaven aan de mensen , krgen we als antwoord dat dit door het transport is gebeurd en dat de leuning zichzelf zal terug zetten in goede vorm, 1 week later is de schade nog even zichtbaar.
Nu heb ik de firma aangetekend geschreven met het gebrek en gevraagd om de zetel terug op te halen en een correcte te leveren.
wat kan ik nog doen, en kan de firma dit weigeren?