Nieuw salon geleverd met zichtbare schade

Ive
Topic Starter
Berichten: 1

Nieuw salon geleverd met zichtbare schade

#1 , 01 jun 2011 12:12

Ik heb een nieuw salon besteld in een meubelwinkel.
Toen ze het hoeksalon levereden en de firma het zelf uitpakte, was duidelijk zichtvaar dat 2 rugleuningingingezakt waren.
Toen we die opmerking gaven aan de mensen , krgen we als antwoord dat dit door het transport is gebeurd en dat de leuning zichzelf zal terug zetten in goede vorm, 1 week later is de schade nog even zichtbaar.

Nu heb ik de firma aangetekend geschreven met het gebrek en gevraagd om de zetel terug op te halen en een correcte te leveren.

wat kan ik nog doen, en kan de firma dit weigeren?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22866
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 01 jun 2011 12:39

Heb je uw opmerkingen op de leveringsbon geschreven voor je die ondertekende voor ontvangst?

Fore
Berichten: 1298

#3 , 01 jun 2011 12:40

Zou een kopie (zonder namen) van u brief kunnen posten??
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”