Pagina 1 van 1

probleem met confectie kledij

Geplaatst: 18 mei 2009 18:09
door Davy 1979
Aangezien er een aantal feesten gepland waren, had mijn vriendin een nieuw kleed laten maken (in 2 delen, top en onder).
Vorige vrijdag alles geleverd en snel nog een gepast in de winkel en alles mee naar huis.
Zaterdag was er het eerste feest, en wat blijkt : fout in de rok => het onderstuk bestaat uit 3 lagen zijde en daaronder een onderrok. nu zie je waar de zijde samenkomt , gewoon de onderrok nog zitten. Niet mooi natuurlijk.
Vandaag teruggebeld naar de winkel, en volgens de eigenaares kan dit niet en is er geen probleem (ze heeft het kleed zelf nog niet gezien..).
Dus morgen eens langs de winkel met het bewuste kleed. Met wat zijn de mogelijkheden ?
Het liefst zouden we gewoon hebben dat dit aangepast wordt en probleem opgelost voor ons, maar blijkbaar denkt de eigenaares er anders over...
kunnen we in principe dreigen ons geld terug te vragen, of andere mogelijkheden...

Geplaatst: 22 mei 2009 19:11
door Franciscus
Probeer deze link eens

http://mineco.fgov.be/protection_consum ... nty_nl.pdf

en deze

http://mineco.fgov.be/protection_consum ... ome_nl.htm

bekijk ook uw bestelbon

Zet al duidelijk op papier wat je juist besteld hebt en hoe deze er zou moeten uitzien

Neem de nodige foto's van de rok die je eventueel mee kan overhandigen