Pagina 1 van 1

Verkeerde levering

Geplaatst: 19 okt 2022 21:02
door Mimi0460
Hallo,

Wij hebben online stoelen besteld, na ze eerst in de showroom te gaan bekijken, bij een Nederlandse firma. DX.nl
Zij hebben de verkeerde kleur geleverd. Op hun website staat dat ze gratis afhaalmomenten hebben voor grote pakketten. De verkeerde levering zijn eetkamerstoelen (verkeerde kleur geleverd) vallen daar niet onder. Het gaat om 3 pakketten van 22kg. Wij moeten dus alles naar een pakketpunt brengen, volgens hen.
Nu gaat het niet om een “normale” retour … door bv omdat wij willen ruilen (om wat voor reden) maar om een door hun foute levering … zijn wij dan ook verplicht om die levering idd te vervoeren naar zo een punt? Ze zijn zo groot dat ze notabene niet in onze wagen passen. Alvast bedankt voor jullie input. Naam verwijderd - tevens firmanaam verwijderd - JurecaBE - moderator

Re: Verkeerde levering

Geplaatst: 20 okt 2022 17:22
door Blaatpraat
De verkoper moet zien dat een foutieve levering retour geraakt, niet jij.
Deze mag dit niet op jou afwimpelen, noch mag deze kosten vragen hiervoor.