Strikte aansprakelijkheid / productaansprakelijkheid (ontwerpfout, fabricagefout, enz.)

meliodes
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Strikte aansprakelijkheid / productaansprakelijkheid (ontwerpfout, fabricagefout, enz.)

#1 , 06 mei 2022 12:09

Kan iemand mij dit onderwerp uitleggen alsof ik vijf ben? Om de een of andere reden heb ik een blokkade en het klikt niet voor mij. Het lijkt me ook een makkelijk onderwerp.

Een uitleg of enige vorm van hulpbron om dit onderwerp te leren zou zeer op prijs worden gesteld.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5396

#2 , 18 mei 2022 12:05

Aan iemand van vijf krijg je dat niet uitgelegd ….. je zal concreter moeten zijn.

meliodes
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 31 mei 2022 12:21

Kan iemand mij dit onderwerp uitleggen alsof ik vijf ben? Om de een of andere reden heb ik een blokkade en het klikt niet voor mij. Het lijkt me ook een makkelijk onderwerp.omegle
xender

Een uitleg of enige vorm van hulpbron om dit onderwerp te leren zou zeer op prijs worden gesteld.

issue got solvedd

Reclame

lukasi
Berichten: 1141

#4 , 31 mei 2022 15:04

verjaard ?
:D

Terug naar “Gebrekkige Producten”