In september 2008 kocht ik bij krefel in gent een lap top voor mijn mindervalide kind. Ze heeft het nodig voor haar school om mee te kunnen. Thuis aangekomen na 2 dagen valt de scherm uit! We gaan terug naar krefel waar de verkoper beweerd dat we niet kunnen werken met een laptop. Helaas Thuis krijgen we zelfde problemen. Het laptop wordt voor de 1ste maal opgestuurd naar fabriek. na 6 weken krijgen we terug dat de laptop hergeinstalleerd is. Helaas kunnen we de laptop niet gebruiken de scherm valt weer stil. Bij ons 2de aanbieding zijn we ons laptop slechts voor 2 weken kwijt. Helaas blijft het probleem bestaan. We bieden on voor de 3de keer bij Krefel te Gent. DE verkoper wilt eertst zelf testen, hij komt tot besluit dat effectief er probleem is met het laptop. Nu Zijn we het weer kwijt voor 6 weken. Op de vraag of we geen waardebon of een andere laptop of terugbetaling kunnen krijgen antwoordt de bediende negatie. Het zal hersteld worden. Dus van september tot nu kon ons kindje haar laptop niet gebruiken. Ik ben einde raad wat kan ik er aan doen? Tot nu toe hebben we een occasie laptop kunnen gebruiken van een famillie, helaas heeft zij het nodig. Op school zeggen ze u moet een oplossing vinden, want zonder haar pc kan mijn slechtziende kind niet verder.... We zijn ongeveer 900 euro kwijt.
Sorry dat het tekst lang is, kan iemand mij helpen of raad geven?
Een nieuw laptop die 5 maanden ieder keer in herstelling is vanaf gebruik waarvan het fabrikant geen problemen ziet. Waar we en krefel gent degelijk zeggen dat er een probleem is met de laptop.