geleverde tafel met schade aan

wardje
Topic Starter
Berichten: 34

geleverde tafel met schade aan

#1 , 04 mar 2021 18:26

Verleden week werden meubels geleverd , de firma waar wij de meubels gekocht hadden stuurden ons de meubelen via een andere vervoersfirma , tot hier toe geen probleem tot de tafel diende samen gestoken te worden.
De mannen beweerden dat ze zo'n type tafel nog nooit hadden samen gestoken , na een 2 tal uur slaagden ze erin de tafel in orde te krijgen tot ze de tafel die in een doos in karton stak omdraaiden en zagen dat er schade aan was , ze namen een foto en zegden dat ze dat gingen doorsturen naar de firma waar we de meubels hadden gekocht ,maar dat we zeker ook contact dienden op te nemen om het te melden.
De volgende dag werden verschillende maal geprobeerd om telefonisch contact op te nemen , tevergeefs de volgende dagen werd telkens niet opgenomen , we dienden dan een klacht in via email met de nodige uitleg en foto , tot op heden horen we niets.
Mijn vraag is wat nu?
Ik had gedacht om naar de winkel te gaan waar we de meubels kochten maar daar dat verkopers zijn zullen die ons waarschijnlijk ook onverricht ter zake huiswaarts sturen, met de melding email sturen en dan staan we even ver.
Hopend op een reactie hier op het forum :wink:

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
freelance
Berichten: 2615

#2 , 04 mar 2021 18:44

Firma in gebreke stellen met aangetekend schrijven .
Wat een wet interessant maakt ,
is wat er in die wet , niet in staat .

jef007
Berichten: 1679

#3 , 04 mar 2021 19:48

mails mails...
stuur een aangetekende brief!!

Reclame

wardje
Topic Starter
Berichten: 34

#4 , 27 mar 2021 10:58

Gisteren heeft de firma nadat ik een aangetekend schrijven aan hen heb gericht , hebben ze een som toegekend voor de schade in de vorm van aankoopbons die we binnen één jaar daar kunnen gebruiken voor aankopen.

Terug naar “Gebrekkige Producten”