Laptop voor de 2de maal stuk

Davi Verstraeten
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Laptop voor de 2de maal stuk

#1 , 01 feb 2021 15:12

Beste,

Ik heb een vraag omtrent het volgende:

Ik heb een laptop gekocht bij Bol.com en na 2 maand begaf de batterij het. Natuurlijk meteen contact opgenomen en deze werd ingestuurd voor reparatie. Na 1,5 maand (na aangifte van de reparatie, reparatie zelf duurde 28 dagen) kreeg ik eindelijk mijn laptop terug. Deze was nu qua batterij in orde maar software matig scheelde er iets mee, hij bleef crashen en mijn Windows installatie leek te falen. Na vele malen opnieuw te installeren was het opgelost.

Nu 3 maand later opnieuw de batterij stuk, ik heb wéér naar bol.com gestuurd en deze willen ze opnieuw repareren. Nu ben ik dus terug mijn laptop voor minstens 1 maand kwijt maar eigenlijk wil ik gewoon mijn geld terug.

Ik heb foto's van hoe de computer faalde met de windows installatie, en ook dat de batterij nu stuk is (hij moet in het stopcontact blijven steken of valt uit).

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Davi Verstraeten
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 feb 2021 15:14

Perongeluk al gepost,

Ik wou dus afsluiten met, wat kan ik hiervoor doen of ben ik hulpeloos? Ik gebruik deze voor het werk en ben deze in 6 maand tijd al meer dan 2,5 maand kwijt.. Ik ben bijna genoodzaakt om een nieuwe te kopen tijdens het wachtproces.

Groetjes,
Davi

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#3 , 01 feb 2021 21:35

vragen om de aankoop te ontbinden en terugbetaling vragen als de batterij voor de 3e maal kapot gaat en/of windows gaat weer raar doen.

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”