Aankoop stockwagen

Ellencvn
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Aankoop stockwagen

#1 , 01 feb 2020 22:59

Hallo
Ik heb heb een nieuwe wagen gekocht uit stock in een herkende garage
Na ondertekenen op maandag vroeg ik nog wanneer deze klaar kon zijn en ze zeiden vanaf dat de centen op de rekening staan begin ik er aan ik heb dan op woensdag het volledige aankoopbedrag overgeschreven moest ik uiteraard nog enkele dagen wachten op mijn wagen op het ondertekende document stond dat ik deze wagen op zaterdag zou kunnen afhalen het afhalen kon 25% uitwijking hebben op aflevering op zich geen probleem dat is in orde denk ik dan
Nu is op donderdag een vriend van mij in diezelfde garage geweest met interesse in het zelfde model op zich natuurlijk ook geen probleem maar die man heeft uiteindelijk een testrit gedaan met mijn wagen die ik aangekocht heb zowel ondertekend als betaald
Daar zijn ook bewijzen van ik heb gebeld met de garage om verhaal te halen dit hebben ze ook toegegeven en daar houd het op
Ik vindt dit eigenlijk niet kunnen
Mag dat zomaar ? Ik weet niet wat ik moet doen de garagist zei me dat ik dinsdag de wagen mag ophalen

Ik heb een stock wagen aangekocht met 500euro stockkorting
Maar ik vindt het niet kunnen dat na ondertekening en betaling nog andere mensen testritten doen
Kan iemand me aub verder helpen mag dit kan dit wat moet ik doen
Ik voel me best bedrogen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12825

#2 , 01 feb 2020 23:28

Overeenkomst + betaling woensdag = uw eigendom op het moment van de testrit. De garage gaat hier dan ook zijn boekje te buiten.

U hebt het recht de garage om een gepaste vergoeding te vragen. De vraag is natuurlijk hoeveel schade u hierdoor hebt geleden.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 feb 2020 10:11

En zo begint de verzuring garage - klant en dit vergeet een garage niet als u eens een dienst van hun moet hebben.
Welke schade heeft u geleden ??
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Ellencvn
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 feb 2020 14:02

Klopt de verzuring garage klant maar het vertrouwen is nu ook wel weg
Ik heb ondertussen de auto nog niet
Terwijl ze de datum al opgeschoven hadden hebben ze dat nu nog een keer gedaan sorry maar dat vind ik alles behalve goede service

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#5 , 04 feb 2020 14:20

Klopt de verzuring garage klant maar het vertrouwen is nu ook wel weg
Aangekochte auto gebruiken als demo-wagen is idd geen goed begin vanwege de garage.
Heb het ooit ook meegemaakt.
Levering kon pas na weekend ... was wel opendeur weekend.
Vertrouwen is meteen wég.

Ik heb ondertussen de auto nog niet
Terwijl ze de datum al opgeschoven hadden hebben ze dat nu nog een keer gedaan sorry maar dat vind ik alles behalve goede service
Levering van een stockwagen achteruit schuiven :?:

:idea: zwaailichten aan: :idea:
Hou er rekening mee dat er wat gebeurd kan zijn bij zo'n demoritje
Auto goed nakijken op sporen van herstellingen voor je 'm meeneemt

Terug naar “Gebrekkige Producten”