Renovatiewerken

Tré
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Renovatiewerken

#1 , 09 jan 2020 17:26

Wij zijn vorig jaar in oktober gestart met renovatiewerken. Dit houdt in: nieuwe badkamer die bijgebouwd wordt boven de keuken + volledige vernieuwing van de beneden badkamer.

Normaal gezien zouden deze werken tegen eind 2019 volledig gedaan zijn. Tot op heden is noch de badkamer boven, noch de badkamer beneden af. Beneden werd er zelfs nog niet aan begonnen.

Volgens de aannemer is de badkamer boven volledig afgewerkt, enkel langs de buitenkant moet de afwerking nog gebeuren alsook moet het water nog tot boven doorgetrokken worden. Mijn man en ik hebben onze badkamer samen eens bekeken en zien spijtig genoeg veel mankementen. Muren die scheef geplaatst werden, tegels die reeds los liggen, tegels waarvan er stukken zijn, sommige plaatsen niet gevoegd, etc. We zijn echt teleurgesteld. Vooral ook omdat we er genoeg voor betalen.

Wij vragen ons af wat wij in deze situatie kunnen doen? Alsook wat we kunnen doen met de voorziene einddatum die reeds werd gepasseerd. Ik las ergens iets van schadevergoeding... kan dit?

Hopelijk kan iemand ons wat informatie geven.

Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
gert_v
Berichten: 86
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 jan 2020 23:07

Eerst aangetekend in gebreke stellen.

Kijk ook eens in de topics in dit gedeelte (aanneming) van het forum. Daar staan veel gelijkaardige vragen zoals de uwe. Daar ga je goede tips vinden

viewforum.php?f=37&sid=94c85ad3f63dd5f1cef88c307759440a

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”