Trouwfoto's worden niet opgeleverd

kerbalmoon
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Trouwfoto's worden niet opgeleverd

#1 , 23 okt 2019 12:05

Beste forumleden,

Wij wachten nu al een geruime tijd op onze trouwfoto's.
Onze fotograaf heeft al meermaals de datum van oplevering opgeschoven maar komt telkens zijn woord niet na. Natuurlijk vinden wij dit zeer erg, omdat wij graag onze trouwfoto's willen ontvangen.

Ik heb de correspondentie netjes bijgehouden maar soms is het ook via een telefoongesprek verlopen waarin wij dus vragen voor oplevering.
Tot 3 keer toe zei de fotograaf ons om wegens de drukte nog een week te wachten. Hier hadden we steeds begrip voor. Maar ja.. wij vinden dat een redelijke datum van oplevering verstreken is. Wij hebben dan ook een mail gestuurd naar de fotograaf, waarin wij aandringen op een uiterste opleverdatum. Dan spreken we over 3 maanden na de trouwdatum.

Welke stappen kan ik best ondernemen indien hieraan geen gevolg wordt gegeven?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12824

#2 , 23 okt 2019 12:28

Traditioneel kan u de overeenkomst dan beëindigen zonder kosten, maar ik ga ervan uit dat u toch wel de foto's wil?

kerbalmoon
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 okt 2019 12:38

Ja, we opteren uiteraard de foto's :)

Reclame

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 23 okt 2019 12:40

Stuur hem een aangetekende ingebrekestelling, waarin je een uiterste datum vermeld voor levering van de foto's. Zeg ook dat je na het verstrijken van die datum je niet zal nalaten naar de vrederechter te stappen om levering te eisen, evenals een schadevergoeding/ prijsvermindering. per dag verdere vertraging

Franciscus
Berichten: 38587

#5 , 23 okt 2019 16:21

En vermeld in die AS ineens ook de data waarop u ook telefonisch contact hebt gehad en wat er toen is geantwoord.
Zo creëert u een begin van bewijs.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#6 , 23 okt 2019 16:22

.

Terug naar “Gebrekkige Producten”