Aanklacht wegens oplichting

Bektronics
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: Aanklacht wegens oplichting

#16 , 02 aug 2022 13:39

#Thomas_A
Beste.
Als u vind dat ik serieus overdreven heb in deze zaak, dan zou ik wel eens willen weten als u zo een schrijven in uw brievenbus krijgt wat u reactie zou zijn. Je valt gewoonweg achterover. Ik denk als eerbare burger dat ik het recht heb om mij in een verdedigende positie op te stellen. Ik hoef mij niet te laten (valselijk) beschldigen van iets dat geen kant of wal raakt. Het spijt mij u te moeten zeggen dat u hier stevig de bal mis slaat. Als koper mij telefonisch of via mail gecontacteerd had konden we de situatie inschatten wat zijn wensen waren en waarom nu plots het toestel niet meer naar zijn zin is. Alles kon dan in de minne geregeld worden, maar als je natuurlijk een kort lontje hebt...............!!!!!!!!!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas_A

#17 , 02 aug 2022 15:15

U hebt al een advocaat geraadpleegd en spreekt al van zelf klacht indienen. Dat vind ik inderdaad serieus overdreven.

Enige dat u al gekregen hebt is een communicatie van een bemiddelingsbureau, waarvan iedereen u zegt dat u ze gewoon kan laten weten dat u met hen niks te maken hebt.

Marcus Aurelius

#18 , 02 aug 2022 21:04

Ik denk dat TS voldoende antwoorden heeft ontvangen en dat sommigen weerom hun gal hebben kunnen spuwen zodat dit topic m.i. dan ook best wordt afgesloten.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”