probleem met confectie kledij

Davy 1979
Topic Starter
Berichten: 6

probleem met confectie kledij

#1 , 18 mei 2009 18:09

Aangezien er een aantal feesten gepland waren, had mijn vriendin een nieuw kleed laten maken (in 2 delen, top en onder).
Vorige vrijdag alles geleverd en snel nog een gepast in de winkel en alles mee naar huis.
Zaterdag was er het eerste feest, en wat blijkt : fout in de rok => het onderstuk bestaat uit 3 lagen zijde en daaronder een onderrok. nu zie je waar de zijde samenkomt , gewoon de onderrok nog zitten. Niet mooi natuurlijk.
Vandaag teruggebeld naar de winkel, en volgens de eigenaares kan dit niet en is er geen probleem (ze heeft het kleed zelf nog niet gezien..).
Dus morgen eens langs de winkel met het bewuste kleed. Met wat zijn de mogelijkheden ?
Het liefst zouden we gewoon hebben dat dit aangepast wordt en probleem opgelost voor ons, maar blijkbaar denkt de eigenaares er anders over...
kunnen we in principe dreigen ons geld terug te vragen, of andere mogelijkheden...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 39720
Juridisch actief: Nee

#2 , 22 mei 2009 19:11

Probeer deze link eens

http://mineco.fgov.be/protection_consum ... nty_nl.pdf

en deze

http://mineco.fgov.be/protection_consum ... ome_nl.htm

bekijk ook uw bestelbon

Zet al duidelijk op papier wat je juist besteld hebt en hoe deze er zou moeten uitzien

Neem de nodige foto's van de rok die je eventueel mee kan overhandigen

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”