Kan men iemand laten dagvaarden voor het vredegerecht?Nochtans is een hond of een kat een product en heb je dus garantie. En zal je moeten dagvaarden voor de vrederechter.
De verkoper is een erkend fokker.Is de verkoper een erkend fokker?
Waar kwam de pup vandaan?
Waar is die nu en hoe is het intussen met hem gesteld?
Ik zou dit eerder een kwestie voor de dierenbescherming vinden.. Een hond of een kat een product noemen lijkt mij eerder middeleeuws.Nochtans is een hond of een kat een product en heb je dus garantie. En zal je moeten dagvaarden voor de vrederechter.
Maar toch vallen zij onder deze categorie en dus ook onder de wet van 1 september 2004:Ik zou dit eerder een kwestie voor de dierenbescherming vinden.. Een hond of een kat een product noemen lijkt mij eerder middeleeuws.Nochtans is een hond of een kat een product en heb je dus garantie. En zal je moeten dagvaarden voor de vrederechter.
Dit is een Juridisch forum.Mijn bericht word verwijderd omdat ik de waarheid zeg en het beste voor dat hondje voor heb?
En maar bezig blijven over dat een dier een product is. Een hond is een famillielid wat de wet ook mag beweren, niemand raad ondertussen aan wat deze vrouw moet doen aan het welzijn van het dier. Goed bezig jongens, op lucht gebaseerde waardepapieren zijn natuurlijk belangrijker als het leven van een dier.