Netbook van 1 maand oud reeds 3 keer in herstelling

ls&bm
Topic Starter
Berichten: 4

Netbook van 1 maand oud reeds 3 keer in herstelling

#1 , 24 jan 2012 19:28

Ik heb onlangs een netbook gekocht bij een grote multimedia keten, maar deze is reeds 3 keer in herstelling geweest telkens voor hetzelfde probleem, ik heb mijn vertrouwen in het aangekochte product en in de verkoper ervan volledig verloren.

In totaal hebben ik 4 dagen met dit product kunnen werken gedurende 1 maand.
Welk verhaal kan ik brengen om mijn centen terug te zien en wat met het "randmateriaal" die ik erbij heb gekocht voor de goede werking ervan, namelijk een tekstverwerkend softwarepakket en een antivirusprogramma.


reeds bedankt voor jullie reacties,

Sander

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38770

#2 , 24 jan 2012 19:31

http://economie.fgov.be/nl/consument/Ga ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://economie.fgov.be/nl/consument/Ga ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://statbel.fgov.be/nl/modules/regul ... arche2.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;

ls&bm
Topic Starter
Berichten: 4

#3 , 11 feb 2012 14:34

Hallo,
na het zenden van mijn aangetekende brief (met vraag tot terugbetaling)heb ik na 2 weken nog steeds geen nieuws, heb deze nog eens verstuurd via email, er komt echter geen reactie, telefonisch kan men niet helpen en in de winkel stuurt men me naar de consumentendienst.
van het kastje naar de muur dus, we zijn ondertussen een dikke maand verder en de netbook heeft in totaal nog geen week gestaan ...

Reclame

gumball4000
Berichten: 78

#4 , 06 mar 2012 12:12

Had net hetzelfde probleem met mijn netbook. Met het enige verschil dat ik deze pas na 20 dagen had binnen gebracht.
Ik heb gewoon een nieuwe geëist (in de winkel zelf, GEEN aangetekende brief) en kreeg onmiddellijk mijn geld terug (wel in kortingsbonnen)

Terug naar “Gebrekkige Producten”