Omdat een cadeaubon bijna ging vervallen, ging ik nog snel naar de winkel om deze in te ruilen. Bij eerdere bezoeken vond ik niets dat me aansprak. Bij het afgeven van de waardebon vertelde de verkoopster dat zij deze waardebon niet kan aannemen. Zij vertelde dat de winkel werd overgenomen en de vorige eigenaar de waardebon moet inruilen. Zij verwees me naar hen door, maar vertelde er ook bij dat de vorige eigenaar me terug naar hen winkel zou terugsturen. Ik contacteerde de vorige eigenaar en inderdaad, ik werd terug doorverwezen met de boodschap dat de huidige eigenaar alle waardebonnen heeft meegenomen bij de overname.
Ik werd van A naar B gestuurd maar B stuurde me terug naar A. Zowel telefonisch contact als email (men antwoordt gewoonweg niet) gaf geen oplossing. Ik vind het bovendien mijn taak niet om als klant uit te zoeken bij wie ik mijn waardebon kan inruilen. De waardebon is van X en daar wil ik ook mijn bon inruilen. Door deze situatie is bovendien de waardebon ook vervallen. Toch ben ik van mening dat ik nog recht heb op deze waardebon, hoewel ik nog altijd niet weet waar ik die kan inruilen. Wat er achter de schermen tussen 2 bedrijven gebeurt, is mijn zorg niet. Maar het zorgt er wel voor dat niemand me verder helpt.
Wat kan ik doen, nu beide bedrijven elkaar met de vinger wijzen en niemand verantwoordelijkheid neemt.
Alvast bedankt