Verdwijnende hologrammen in armbandje

IngridPB
Topic Starter
Berichten: 1

Verdwijnende hologrammen in armbandje

#1 , 23 dec 2010 19:41

In oktober heb ik online een X armbandje gekocht bij Y. Na een aantal weken begonnen de twee hologrammen te verdwijnen. Ik heb toen een email gestuurd naar de webshop. Men antwoordde mij dat het om een exemplaar uit een slechte serie ging (de gebruikte lijm zou het hologram oplossen) en dat ik het armbandje mét de aankoopfactuur in de originele verpakking moest terugsturen. 9 december heb ik het pakje dus opgestuurd, maar tot nu toe heeft de webshop het nog altijd niet ontvangen. Het bandje heeft mij tot nu toe al meer dan 50€ gekost en ik heb nog altijd niks. :-( Heeft er nog al iemand zoiets aan de hand gehad?

[Geen namen bedrijven. Zie forumregels:Vandebos]

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#2 , 23 dec 2010 21:36

In oktober heb ik online een X armbandje gekocht bij Y. Na een aantal weken begonnen de twee hologrammen te verdwijnen. Ik heb toen een email gestuurd naar de webshop. Men antwoordde mij dat het om een exemplaar uit een slechte serie ging (de gebruikte lijm zou het hologram oplossen) en dat ik het armbandje mét de aankoopfactuur in de originele verpakking moest terugsturen. 9 december heb ik het pakje dus opgestuurd, maar tot nu toe heeft de webshop het nog altijd niet ontvangen. Het bandje heeft mij tot nu toe al meer dan 50€ gekost en ik heb nog altijd niks. :-( Heeft er nog al iemand zoiets aan de hand gehad?

[Geen namen bedrijven. Zie forumregels:Vandebos]

Geen probleem; het hologram dient toch tot niets. Het armbandje trouwens ook niet. Misschien volgende keer die €50 opnemen in muntstukken en proberen die over een vijver te keilen. Resultaat is hetzelfde, maar het is wel leuker :-)

In Australië verplicht de rechter het bedrijf ALLE armbandjes terug te betalen omdat het pure oplichting is. Zo hoort het!
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Gebrekkige Producten”