Afrekening, wanneer?

VVDMAELE
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Afrekening, wanneer?

#1 , 08 jan 2019 19:25

Hallo,

Bij een vonnis door de vrederechter, werden zowel de eisers als ik, verweerder, deels in het gelijk gesteld.

Het betreft een huurgeschil.

In augustus 2016 ondertekende ik reeds doc om de huurwaarborg ten gunste van eisers vrij te geven. Deze moeten dit bedrag staan.

Nu ontving ik in november het vonnis, waarin vermeld staat dat deze dient vrijgegeven te worden ten voordele van eisers. Ik dien eveneens een deel van alle kosten te dragen.

Ik dien nog een deel af te betalen met maandelijkse schijven.

Ik ontving reeds een mail van de raadsman van tegenpartij, maar deze weigert de afrekening door te sturen. Ik dien eerst verschillende maanden te betalen, alvorens ik de afrekening krijg, maw weet ik het tot1le bedrag dus niet.

Ook wat betreft de borg, is deze reeds vrijgegeven of niet. Is tegenpartij van plan deze te laten staan om op deze manier meer interesten te kunnen aanrekenen???

Is er een bepa1lde periode waarbinnen een afrekening doir tegenpartij dient overgemaakt te worden?

Alvast bedankt aan diegene(n) die hierop kan antwoorden!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding