is het normaal?

langhaarbaard
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

is het normaal?

#1 , 13 nov 2018 18:47

Moet voorkomen in de rechtbank

er werd mij een prodeo Advokaat toegewezen.
Na meerdere vragen van mij om een gesprek werd dit steeds gemeld dat ik per post wel een uitnodiging zou ontvangen.

niets gezien,en nu kom ik morgen voor,en de prodeo meld aan de telefoon,dat we morgen voor de rechtzaak even een 15 minuutjes met elkaar zullen spreken.
kan dit zomaar?

hoor het graag.
dank bij vorbaat

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6854

#2 , 13 nov 2018 18:50

Hm

Hangt er helemaal van af waarover het gaat.

langhaarbaard
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 nov 2018 19:22

diefstallen met inbraak

Reclame

jef007
Berichten: 1681

#4 , 17 nov 2018 19:49

er zijn mensen die gaan pikken.
die krijgen een gratis advokaat.
die mensen zijn dan malcontent dat ze slechts 15 min op voorhand met de advokaat kunnen spreken!!!

ik had ook ééns een advokaat nodig die me al 500 euro vroeg om het dossier te openen
manmanman

adizal

#5 , 18 nov 2018 09:14


ik had ook ééns een advokaat nodig die me al 500 euro vroeg om het dossier te openen
manmanman
Een advocaat is een luxe artikel voor de gewone man en verhuurd zijn ver weg van de realiteit shows.

bosprocureur
Berichten: 6854

#6 , 18 nov 2018 09:25

?
Een advocaat is een luxe artikel voor de gewone man en verhuurd zijn ver weg van de realiteit shows.
ik doe mijn best om dit te begrijpen, maar het lukt me niet. :oops:

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#7 , 18 nov 2018 09:26


Een advocaat is een luxe artikel voor de gewone man en verhuurd zijn ver weg van de realiteit shows.
Mijn ervaring is dat de meeste mensen niet mondig en kennis genoeg bezitten om zonder advocaat naar de rechtbank te stappen.

Als ik u vertel dat ik hier elke week 2 a 3 PB krijg om een brief en de papieren in te vullen voor de handels rechtbank om een GCV te schrappen, en dit zijn dan wel zelfstandigen, die dit nog niet kunnen of kennen.
Moet bekennen dat de laatste weken er wel een bedankje volgt, voor enkel maanden kreeg ik nog GEEN bedankje, nu wel !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

adizal

#8 , 18 nov 2018 09:39


Een advocaat is een luxe artikel voor de gewone man en verhuurd zijn ver weg van de realiteit shows.
Mijn ervaring is dat de meeste mensen niet mondig en kennis genoeg bezitten om zonder advocaat naar de rechtbank te stappen.

!
Daar is tenslotte een advocaat voor om niet mondige toch aan rechtspraak te helpen.
Maar voor velen die gedwongen worden een advocaat te nemen is het onbetaalbaar geworden en laten de zaak dan maar voor wat het is.
Daarom noem ik het de rechtspraak voor de man met de meeste centen...

langhaarbaard
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#9 , 21 nov 2018 20:01

@ jef007,als je zo graag oordeelt ,waarom werd je geen rechter ?aan toetsenbord moraalridders geen gebrek tegenwoordig blijkbaar.(en neen,is niet voor mezelf)

jef007
Berichten: 1681

#10 , 25 nov 2018 19:59

Moet voorkomen in de rechtbank

er werd mij een prodeo Advokaat toegewezen.
Na meerdere vragen van mij om een gesprek werd dit steeds gemeld dat ik per post wel een uitnodiging zou ontvangen.

niets gezien,en nu kom ik morgen voor,en de prodeo meld aan de telefoon,dat we morgen voor de rechtzaak even een 15 minuutjes met elkaar zullen spreken.
kan dit zomaar?

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”