deurwaarder

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

deurwaarder

#1 , 19 okt 2018 21:14

de deurwaarder is langs geweest

ik slaap reeds op een matras op de grond

heb geen zetel dus zit op een kussen op de grond

hij schrijft wat klein electro op en andere keukenhulpjes zoals waterkoker fruitpers, de vuilbak, de microgolfoven en 2 barstoelen, ik heb geen tafel en stoelen deze 2 barstoelen dienen als tafelstoelen maar de hoge tafel is nog niet geleverd, deze combinatie was goedkoper dan een gewone tafel met stoelen
de tv van 400€ en een laptop van meer dan 10j oud en nog een laptop, waarvan ik niet gezegd heb dat die stuk is
en mijn planten
alles bij elkaar nieuwwaarde geen 800€, gezien de laptops geen waarde hebben
ik heb 1100€ inkomsten dus een afbetalingsplan zit er niet in
de totale kosten aan de deurwaarder is al meer dan 2000€ en elke paar maandn komen ze langs om dat nog eens aan te spijzen
het zijn pure pesterijen van me ex-vriend die mij meer moet betalen dan ik hem maar mijn zaak to hem komt eind deze maand pas voor

grts

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 okt 2018 22:10

De deurwaarder heeft dit alles opgeschreven voor je bang te maken!!

Een deurwaarder kan je bed en je tafel met stoel niet mee nemen.

Hier is een lijst wat de deurwaarder niet mag mee nemen, en deze lijst komt van de deurwaarders zelf !

https://www.gerechtsdeurwaarders.be/nie ... e-goederen
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

jennyke3
Topic Starter
Berichten: 103

#3 , 20 okt 2018 10:04

gdm lowie

dat weet ik maar had de keuze mijn zelf gefabriceerde zetel of de stoelen
maar het gaat mij voornamelijk dat de waarde de kostprijs niet dekt en dat mag toch ook niet
grts

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”