En plots een deurwaarder met een vonnis uit Frankrijk. Deel 4.

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

En plots een deurwaarder met een vonnis uit Frankrijk. Deel 4.

#1 , 02 okt 2018 09:09

Na twee vonnissen in eerste aanleg en twee vonnissen in beroep weigert onze tegenpartij de handdoek te gooien.
Vanaf dag één financieel gesteund door het 'pro-deo' systeem geniet deze Fransman van ons Belgisch belastinggeld om duizenden Euro's uit onze zakken te halen. Vandaag krijg ik bericht dat de tegenpartij ook effectief naar cassatie stapt.

Onze Belgische staat gooit met geld om de 'sukkelaar ' te helpen en weigert vervolgens in te staan voor de schade die ze aanricht? Later geld terug zien van iemand die niks bezit is niet aan de orde.
Zowat alles winnen en toch geruïneerd worden. Zal normaal zijn zeker?

Even nog meegeven... het gaat over een vermeende schade aan een oude grasmaaier motor met een waarde van 250€....

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12824

#2 , 02 okt 2018 10:00

Is er nog een juridische vraag? Er werd u al vaker gezegd dat dit forum niet uw persoonlijke blog is.

Johan Daelemans
Topic Starter
Berichten: 301

#3 , 02 okt 2018 10:18

Is er nog een juridische vraag? Er werd u al vaker gezegd dat dit forum niet uw persoonlijke blog is.
U deelt mijn mening niet dat merkwaardige oorzaken en desastreuze gevolgen van een juridisch geschil een plaats verdienen op een juridisch forum?
Toch informatie waar anderen, slachtoffers/juristen toch belang zouden moeten aan hechten.

Indien ik nu leugens zou uitbazuinen, akkoord. Wat ik neerschrijf is gewoon harde realiteit.
In mijn vakgebied zou ik informatie die technische fouten aan het licht brengen toejuichen.

Reclame

LeenW
Berichten: 12824

#4 , 02 okt 2018 10:25

Dat lijkt mij eerder iets voor politics.be

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”