Gerechtsdeurwaarders

tanesha.walker
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Gerechtsdeurwaarders

#1 , 12 sep 2018 09:51

Hello,
Ik betaalde een specifieke deurwaarder, nu ik ben verhuisd naar een andere locatie, merkte ik dat de gerechtsdeurwaarder is veranderd. Moet ik een contract sluiten met deze nieuwe gerechtsdeurwaarder. Is het legaal voor mij om een ​​contract af te sluiten met deze nieuwe gerechtsdeurwaarder?

Dit beweerde bedrag te betalen is bij de corrupte banken. Ik begon het overeengekomen bedrag te betalen, maar sinds de verhuizing heb ik niet meer dan een jaar betaald. Nu heb ik een brief van een andere deurwaarder. is dit legaal voor hen om een ​​zaak door te sluizen naar een andere gerechtsdeurwaarder. Ik kom uit Amerika, dus ik weet niet zo zeker hoe het hier werkt.

Zijn er wetten die in het voordeel van de beweerde debiteur zijn? Appreciate any advice you can give.

Thanks
Tanesha

P.S. I had to use Google translator to write this.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 25 sep 2018 22:19

Deurwaarders werken per arrondissement dus als u van Brugge naar Gent verhuisd dan woont u nu in een ander arrondissement en dan wordt zaal doorgegeven aan confrater in het andere rechtsgebied.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”