Brief en contact met een gedetineerde ?

lolita85
Topic Starter
Berichten: 85

Brief en contact met een gedetineerde ?

#1 , 10 sep 2018 20:45

Beste,

Dinsdag was de laatste dag dat ik nieuws ontving van mijn partner, blijkt hij opgepakt te zijn omdat er verdovende middelen in zijn auto teruggevonden zijn.
Heb ondertussen wel 6 dagen paniek ervaren, geen telefoontje, geen nieuws ... Wist nota bene niet wat gebeurd was !!!

Vandaag moeten gaan op verhoor bij de recherche, en ik vroeg of en hoe ik mijn partner zou kunnen bereiken.

Volgens hen is een brief schrijven 't beste wat ik kan doen.

Voldoet 't dan als ik zijn volledige naam op de enveloppe zet + natuurlijk adres van de instelling ? (Brugge) of moeten er daar verdere details bij staan zodat de brief aankomt, want die heb ik immers niet ... :(

Ook kunnen gedetineerden vanuit de evangenis bellen ?
Zoja vraag ik me af waarom ik nog geen telefoontje gekregen heb ... Misschien omdat hij mijn nummer niet heeft ?
Zijn gsm ligt sowieso op 't bureau want die heb ik vandaag gezien ...

Graag wat meer duidelijkheid, zou erg geaprecieerd worden !

Beste groeten,

L.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 10 sep 2018 23:42

Als uw vriend al meer dan 5 dagen 'weg' is zal hij ondertussen al voor de raadkamer gekomen zijn.
die beslissen voor een termijn van één maand.
Als hij niet op secreet is geplaatst kan hij ook antwoorden op de brief en telefonisch contact opnemen.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”