vraag in verband met aanvraag pro deo

taxus
Topic Starter
Berichten: 2

vraag in verband met aanvraag pro deo

#1 , 27 aug 2018 16:18

We openden een pro deo dossier om een bezwaarschrift voor ons op te stellen
Bezoek advocaat voor aanvraag bezwaarschrift op 6 mei, ik stuurde mijn drie maand inkomsten binnen bij haar op 19 mei ....
De aanvraag werd pas half JULI gedaan , en men stuurde de inkomsten die ik doorgegeven had niet mee , zodat het BJB het dossier nog eens terug stuurde omdat ik "zogezegd" mijn inkomsten niet had doorgegeven ... de uiteindelijk aanvraag prodeo werd dus pas in augustus gedaan door al deze rare omstandigheden....sinds 28 juli zijn mijn inkomsten plots hoger en zou ons pro deo geweigerd worden ....
Onze vraag : welke datum telt voor de aanvraag ?
Stelling : als bvb op 19 mei onze aanvraag ingediend werd zou dan het pro deo dossier WEL goedgekeurd zijn ? WAAR kunnen we bvb online daar de correcte info over vinden ?
Nu hebben we dus geen afspraken kunnen maken voor de kosten die de advocaat nu misschien gaat aanrekenen en dat maakt ons een beetje bang .
Hartelijk dank om even met ons mee te denken en hopende dat iemand me naar een site kan verwijzen waar ik dit concreet kan nakijken .
Nog even ter verduidelijking : al shet correct is geen probleem ...maar als er " met opzet" zou getreuzeld zijn ( de advocaat wist dat mijn inkomsten eind juli zouden verhogen ) zou ik het spijtig vinden natuurlijk,
mvg,
Susan

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding