Boelleke schreef:
Blijf Julie Op de Hoogte Houden
B.
Update: Inleidings zittings !!!
Zo als ik had beschreven en jullie zou op de hoogte houden
had gisteren de dag plaats te Tongeren recht bank van eerste aanleg. waar ik me zelf verdedigde in zake het huur geschil.. i
k was er al heel vroeg, alle ja mooi op tijd. Nog even zoeken waar het zich bevond, want tis er de eene deur na de andere he. maar goed eenmaal aan de 3 de kamer gekomen, waar ik moest zijn rond negen uur, begaf ik me in de zaal wachten wanneer ik moest recht staan, nu het duurde heel even maar, maar ik zag nog steeds geen beweging van de tegenpartij.. ik denk hier klopt iets niet !! ( chicken )
en inderdaad, de rechter komt binnen
(nu moet het ook nog juist kunnen dat de vrouwelijke rechter dezelfde was, aangaande het hoederecht van mijn dochter hier werden veel leugens van me verteld en mijn ex zit ook in dit complot!! dus je kan al raden he!!)
nog steeds niets te zien van de tegenpartij..
De rechter neemt plaats en begint in een dossier te kijken en ja ik kon van in de zaal zien dat het mijn verzoekschrift was waar ze in aan het lezen was.
en ja wie was aan de beurt ikke,
ik sta daar voor haar, met heel mijn noties ( en ze kende me idd van uiterlijk en naam).. zegt ze ineens van, meneer B. De tegen partij heeft zojuist contact opgenomen met mij, en laat de zaak aanhouden," ik zeg hoe ? hij is hier toch van op de hoogte ?? ja klopt zegt ze maar concreet wil dat zeggen, dat jullie termijnen moet afspreken onder elkaar, en dat je hier schriftelijk van bericht word van ons wanneer deze zaak zal voorkomen.. Wat concreet goed oogt zegt ze voor je.
Ik bedank haar ,nog een fijne dag verder , en met een lach op haar gezicht zegt ze het hetzelde tegen mij... Jihaaa oef mijn zenuwen terug onder controle,
Volgens mij is dit ook goed ?
Kan me iemand hier meer over vertellen ?? aanhouden ??
Is dat om dat hij niks kon bewijzen ?
Mvg B.
Bedank voor jullie steun alvast, blijf update inzetten!!