Klacht tegen substituut

bormdam
Topic Starter
Berichten: 5

Klacht tegen substituut

#1 , 23 mar 2008 08:50

Ik meen overtuigend te kunnen aantonen dat een substituut van de PdK in een bepaalde zaak een criminele organisatie in bescherming neemt. Dit is ongetwijfeld niet toegelaten en een ernstig vergrijp. Waar dien ik hiertegen best klacht neer te leggen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vlaamie
Berichten: 80

#2 , 31 mar 2008 11:44

Daarvoor moet u klacht indienen bij de Procureur-generaal bij het Hof van Beroep.

roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#3 , 03 apr 2008 15:33

Waar dien ik hiertegen best klacht neer te leggen.
Je kan dit doen bij de politie
Stuur een copy van het PV naar de pers en de hoge raad voor de justitie

Een klacht of zelfs een klacht met burgerlijke partijstelling lastens een magistraat kan geheel kosteloos bij de procureur generaal.
Ook hier weer is het procesverbaal van de politie een nuttig document omdat daar een referentienummer op staat

Mijn klachten, al dan niet met burgerlijke partijstellingen, ook via de onderzoeksrechter* (370 euro betaald) lastens magistraten -dit is de geijkte weg- zijn nooit beantwoord


RR

* De raadkamer verklaarde de rechtbank 1é aanleg onbevoegd, nadien net zoals de andere klachten nooit meer van gehoord.
** Het strafste is dat ik bij een van de zittingen (eind november 2006) opgeroepen werd voor de raadkamer maar bij aankomst van het gerechtsgebouw opgesloten werd in het cellencomplex op ongeveer 10 meter van de rechtzaal. Na de zitting werd ik vrijgelaten.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”