Gerechtsdeurwaarder niet meer akkoord met aflossingsplan

stefanvd
Topic Starter
Berichten: 15
Juridisch actief: Nee

Re: Gerechtsdeurwaarder niet meer akkoord met aflossingsplan

#16 , 12 jul 2018 13:12

Hij moet het wel graag doen, hij heeft gekozen voor die job. U spreekt blijkbaar uit ondervinding, ik kan mij voorstellen wat ze allemaal meemaken ja. Het is duidelijk dat jullie een beetje gepikeerd dwalen te zoeken naar onderwerpen die jullie praktijken aangaan en hierop maar al te graag in verdediging gaan.

Nogmaals het is harteloos kinderen mee te bestempelen, een kind heeft onder geen enkele vorm een schuld aan een deurwaarder (ook al kochten mama en papa dat kleine tv'tje voor zoon of dochter, voor het kind wordt zijn tv afgenomen, niet die van mama of papa). Duidelijk dat een GDW bij een verkoop nog altijd zelf beslist welke goederen worden opgeschreven en later worden verkocht, ze deinzen er niet voor terug om onschuldige kinderen verdriet aan te doen. Het is een beschamend deel uit het beroep GDW. Een Barbaarse laffe handeling !!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#17 , 12 jul 2018 14:44

Gezien de reeks van verdachtmakingen tgo meerdere personen.
TS kent u de achtergrond of het beroep van diegene die antwoorden.
We krijgen hier maar één zijde van het verhaal.
U zegt dat GDW niet meer akkoord is met afbetaling en daarna is het de schuldeiser.
Er zal zeker een vonnis zijn. Was het afbetalingsplan in het vonnis is opgenomen of wel onder voorwaarden zich er aan te houden. Een element waar we geen kennis van hebben.
Op het JF trachten we te antwoorden op de vragen maar dat wil nog niet zeggen dat diegene die antwoorden moeten aangevallen worden.
Het ventileren van uw aversie tegen het beroep van GDW en op de koop toe tgo diegene die antwoorden is niet de bedoeling van dit forum.
Dat kan u tegen die GDW doen of op andere fora.

stefanvd
Topic Starter
Berichten: 15
Juridisch actief: Nee

#18 , 12 jul 2018 15:27

Het ventileren van uw aversie tegenover personen die om welke reden dan ook niet de mogelijkheid hebben zich onmiddellijk te schikken naar de eisen van een GDW leek mij ook niet de bedoeling.

Ik had waarschijnlijk beter in schuldbemiddeling gegaan, dan was mijn schuld na 7 jaar nog niet afbetaald en was ik na 7jaar en één dag toch schuldenvrij, dat ik daar niet aan gedacht heb ! Spijtig, ik zal die 700 eurotjes toch nog moeten betalen.

:evil: schuldbemiddeling :evil: DAT MOET TOCH WEL DE DUIVEL ZIJN VOOR JULLIE, Ik vraag mij af hoe jullie reageren op dat soort forums. Hou die hartslag maar in de gaten en best geen koffie :D :D :D

:? Het wordt tijd dit gesprek af te ronden zeker :mrgreen:

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”