Afbetalingsplan deurwaarder

kd2153578
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Afbetalingsplan deurwaarder

#1 , 04 jul 2018 19:42

Beste op 30 mei kwam deurwaarder beslag leggen op mijn goederen.voor een bedrag dat ik nog moest betalen wat juist en correct was.maar door financiële problemen kan ik deze niet betalen.nu heb ik een afbetalingsplan overeen gekomen met deurwaarder. wat ik correct afbetaal . maar nu krijg ik een brief dat ze toch mijn goederen komen ophalen en openbaar zullen verkopen. Het afbetalingsplan werd niet geweigerd daar ik daar geen bevestiging van gekregen heb. Mijn vraag kan dit zomaar.en kunnen Ze mijn dieren ook in beslag nemen want ze hebben mijn vogel een kakatoe met kooi ook opgeschreven. Dank voor een eventuele reactie
Groetjes K

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
kd2153578
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 jul 2018 19:44

Kan een deurwaarder toch jouw goederen openbaar verkopen.mits dat je een afbetalingsplan hebt overeen gekomen bent.en kan men huisdieren ook openbaar verkopen vb mijn vogel een kakatoe met kooi
Dank om een eventuele reactie
Groetjes K

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 04 jul 2018 20:23

Hoe kan je afbetaling plan goed gekeurt zijn als je geen bevestiging heeft dan is er niks goedgekeurd.
Hoe kan je correct afbetalen als deze maar van 30 mei is
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38583

#4 , 04 jul 2018 20:24

Ja dat kan al zijn er bepaalde goederen die niet beslagbaar zijn.
Vermoedelijk is uw afbetalingsplan niet aanvaard door de schuldeisers
http://www.infogerechtsdeurwaarder.be/

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”