fout notaris

mardep
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

fout notaris

#1 , 03 mei 2018 18:05

na mijn scheiding werd de verkoopsom van de echtelijke woonst verdeeld bij de notaris , dit liep allemaal correct
de notaris had van mijn advocaat de ereloonnota gekregen van haar tussenkomst , de notaris vroeg mij of deze mocht in mindering gebracht worden van het door mij tegoeden gelden , ik heb uitdrukkelijk gezegd dat deze niet mochten worden betaald.
Toch heeft de notaris zijn medewerker deze gelden betaald aan mijn advocaat , wat hij dan ook direct toegegeven had dat dit een eerlijke fout was , na veel over en weer gemaild en gebeld van de notarris naar de advocaat om deze gelden terug te storten naar de notaris zijn derden rekening zijn we nu 3 weken verder en er gebeurt niets de advocaat geeft geen reactie .
Ik heb dan ook aan de notaris gemeld dat dit een spijtige vergissing is maar hij deze nu ook moet rechtzetten ,we spreken dan toch over 3000 € .
Wat kan ik verder nog doen om alsnog mijn geld op korte termijn terug te krijgen.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding