Deurwaarder maar geen papieren

Drake1234
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Deurwaarder maar geen papieren

#1 , 29 mar 2018 03:06

Hallo
Ik heb een vraag ik werk namelijk nachtpost
En ik lag te slapen en men vriendin was effe niet hier en toen ze terug kwam zei ze dat er en deurwaarder aan de deur stond voor het slot open te maken die wou hier alles komen opschrijven en de auto in beslag nemen die auto staat op lening en is van men vriendin niet van mij en die schuld is van mij maar men vriendin vroeg de papieren enzo ze hadden zogezegd geen papieren bij hun en ze wouden ook niet zeggen van wie dat ze kwamen en ze moest cash 200 euro voorschot betalen nu mijn vraag is mag dat allemaal zomaar geen papieren de auto willen in beslag nemen terwijl die niet op mijn naam staat ik weet eigenlijk gewoon van niks en tog stonden ze hier

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 mar 2018 08:01

De deurwaarder weet perfect op wiens naam de auto staat ingeschreven, niet wie de eigenaar is dit kan twee verschillende personen zijn !!

Als je vriendin bij u thuis woont kan hij en mag hij de wagen inbelslag nemen tenzij je vriendin de aankoopfactuur op haar naam kan voorleggen !

Van niks weten???? als je een deurwaarder aan je huis komt heb je altijd , een vonnis of een schrijven gehad.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Drake1234
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 29 mar 2018 10:42

Ja dat is het net hij wou en kon niks voorleggen de auto staat op factuur op haar naam en die deurwaarder wou niet zeggen voor welke schuld hij kwam

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”