Bevel tot betaling

Hulp
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Bevel tot betaling

#1 , 05 mar 2018 15:38

Beste,

Ik heb een probleem ik kreeg een dagvaarding begin dec 2017 er werd mij gezegd contact op te nemen met de gerechtsdeurwaarder om het totaalbedrag te weten om zo zitting en bijkomende kosten te vermijden wat ik dan ook deed. Ik belde storte het totale bedraag een week en half voor de zitting ik dacht problee van de baan want zo werd h ook gezegd en toch ben ik nu terug gedwongen extra kosten te betalen?

Kan iemand me helpen

Vriendelijke grten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 05 mar 2018 16:05

Wanneer kreeg je dat bevelschrift om te betalen, en wanneer heb je betaald? Ik denk dat je te lang gewacht hebt, en dat de nodige stappen al werden gezet om u te dagvaarden

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 mar 2018 17:01

Wij zijn niet helderziende.
Er werd een vonnis uitgesproken. Waartoe werd u veroordeeld? Citeer het vonnis hier letterlijk. En wat hebt u wanneer betaald?
Pas dan kunnen we vergelijken tussen de veroordeling die uitgesproken werd en of u alles betaald hebt.

Reclame

de reden
Berichten: 2938
Juridisch actief: Nee

#4 , 05 mar 2018 17:09

om die kosten te vermijden, moest je het aan de deurwaarder hebben betaald voordat het op de rol werd gezet.
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 05 mar 2018 17:35

Het word nog gedaan als het al op de rol staat dat men ondanks betaling het toch nog laat vonnissen, gezien bij een klant.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”