Procedure Raad van State - Heropening dabatten

martinederoeck
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Procedure Raad van State - Heropening dabatten

#1 , 25 feb 2018 19:58

In een procedure voor de Raad van State in verband met mijn vaste benoeming, heeft de auditeur een advies uitgebracht in mijn nadeel. Nadien heb ik een memorie van antwoord neergelegd en verweerder een memorie van wederantwoord. Er volgde een zitting waarin de Raad het advies van de auditeur niet heeft gevolgd. De Raad besliste dat de auditeur het dossier verder moest onderzoeken en een nieuw advies moest uitbrengen. De Raad besliste dat de debatten werden heropend.

Ik ontving een vraag van de auditeur samen met de mededeling dat zij het dossier aan het onderzoeken is. Nu vraag ik me af hoe de procedure verder verloopt. Komt er nu een nieuw advies van de auditeur en mogen partijen dan nog eens concluderen met een laatste memorie of gaat het advies rechtstreeks naar de Raad en volgt er dan een vonnis? In geval partijen nog eens mogen concluderen is het dan weerom zo dat het advies eerst naar de in het ongelijk gestelde partij gaat en die dan eerst mag concluderen waarna advies en conclusie naar de andere partij gaan ?

Alvast bedankt voor uw advies.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding