Eensluidend afschrift vonnis

SIDFVAN
Topic Starter
Berichten: 29

Eensluidend afschrift vonnis

#1 , 06 feb 2018 11:25

Ik zou in het kader van herstel in eer en rechten volgende documenten moeten voorleggen:

- een éénsluidend afschrift van bepaalde vonnissen

- Per vonnis of arrest een attest waaruit blijkt dat er geen rechtsmiddel werd aangewend tegen het vonnis

- per vonnis of arrest een attest waaruit blijkt dat er geen vonnissen of arresten in dezelfde zaak op burgerlijk vlak tussen kwamen

- Een bewijs dat alle geldboetes en gerechtskosten betaald worden.

De veroordelingen zijn correctioneel en een enkel van de politierechtbank , allen Brugge

Deze documenten moet ik voorleggen aan het parket des Konings West-Vlaanderen.

Waar kan ik effectief deze documenten verkrijgen ? Kan dit online of moet dat ter plaatse ?

Veel dank voor antwoorden.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 feb 2018 12:37

Aan te vragen op de griffie van de rechtbank die het vonnis heeft uitgesproken. Hiervoor moet betaald worden. Informeer bij de griffie maar het zou zonder verplaatsing moeten kunnen op de volgende manier:
- je doet de aanvraag schriftelijk
- je vraagt wat het kost en als men je dat laat weten betaal je (advocaten voegen voor de betaling een 'griffiebon' bij hun aanvraag, vroeger ging het ook met een blanco overschrijvingsformulier van de postcheque, weet niet of dat nog bestaat)
- daarna stuurt de griffie het op.

SIDFVAN
Topic Starter
Berichten: 29

#3 , 09 feb 2018 10:45

bedankt voor het antwoord. Ik ga dit eens proberen per post

Reclame

SIDFVAN
Topic Starter
Berichten: 29

#4 , 07 mar 2018 12:22

politierechtbank heeft me per brief geantwoord
Correctionele nog niet

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”