Seponering dosier... wat nu ?

thea17
Topic Starter
Berichten: 11
Juridisch actief: Nee

Seponering dosier... wat nu ?

#1 , 24 jan 2018 18:34

Ik verneem dat dossier geseponeerd werd. Inmiddels werd copie dossier bekomen en eens doorgelezen.
De antwoorden van beklaagde doen mij van mijn stoel vallen, idem voor enkele andere betrokkenen die
hun daden toegeven, zelfs andere praktijken toegeven. Het verbaasd mij dan ook dat overgegaan word tot seponering. Sommige zaken zijn blijkbaar zelfs niet onderzocht. Men stelt een vraag, krijgt een ontwijkend antwoord en hier word niet verder op ingegaan. Of 2 betrokkenen zeggen tegenovergestelde verklaringen en ook daar hetzelfde.... Heb ik recht om te weten op welke basis seponering werd gedaan, heeft het zin afspraak te maken met de parketmagistraat of eerder naar een onderzoeksrechter stappen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 24 jan 2018 19:47

Maatschappelijk belang van de zaak.
Bedrag van feiten.
Andere prioriteiten.
Als u niet verteld over wat het gaat en of u schade hebt wordt het heel moeilijk.

Er zijn mogelijkheden om de zaak toch te laten voorkomen... uw advocaat kan die doorgeven.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”