intrekken niet ondertekende verklaring

Zoronda
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

intrekken niet ondertekende verklaring

#1 , 11 dec 2017 16:14

Wij hebben een aanhangwagen geërfd uit een overlijden.
Echter hadden wij hier geen documenten van, dus naar politie verlies documenten van de aanhangwagen.
Nu blijkt dat de aanhangwagen indertijd gestolen geweest is . Politie onderwerpt mij direct aan een verhoor en neemt een verklaring op.
Mij is altijd gezegd dat mijn grootvader deze aanhangwagen had gekocht van iemand en ik heb deze naam aan de politie gegeven.
Echter heb ik mij vergist en blijkt het dus om een andere aanhangwagen dan de gestolen te gaan die mijn grootvader van deze persoon had gekocht.
Waar de gestolen aanhangwagen vandaan komt kan ik dus nu niet zeggen.
Echter staat deze naam nu wel in de verklaring. Maar omdat de beschrijving van de gestolen aanhangwagen niet overeenkomt met de aanhangwagen die wij geërfd hebben is er besloten de verklaring nog niet te ondertekenen. Ik heb nog gezegd tegen politie dat ook één chassisnummertje niet echt duidelijk was van de aanhangwagen. Politie komt nog extra controleren op chassisnr.
Maar dan nog komt de aanhangwagen die opgegeven is als gestolen niet overeen met deze die wij geërfd hebben.

Hoe met het nu verder ?
Ik wil geen problemen met de persoon die ik heb opgegeven omdat ik per toeval die zijn naam heb genoemd.
Kan ik mijn ( dus nog niet ondertekende verklaring ) intrekken of wijzigen?
Hoe moet het verder met het gebeuren dat de beschrijving van de gestolen aanhangwagen niet overeenkomt met deze die wij geërfd hebben?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 dec 2017 18:14

U kan naar de politie gaan en een aanvullende verklaring afleggen.

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”