betaling rechtsplegingsvergoeding

mark1000
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

betaling rechtsplegingsvergoeding

#1 , 27 nov 2017 16:41

in een strafrechtelijk proces in het kader van een gerechtelijke vereffening verdeling heeft de rechter me een rechtsplegingsvergoeding toegesproken.
Ondanks het feit dat mijn advokaat de leden der tegenpartij heeft aangeschreven om de reschtsplegingsvergoeding binnen de 14 dagen te betalen hebben ze daar na 5 weken nog steeds niet op gereageerd, en ook niet betaald.
De tegenpartij heeft mijn advokaat en de boedelnotaris schriftelijk laten weten, dat ze in het vonnis berusten.
Ondertussen is ook de termijn om beroep tegen het vonnis aan te tekenen verstreken.
Mijn vragen;
wat kann de tegenpartij bezielen om deze RPV niet te betalen ( alle partijen zijn vermogend)
moet men nu het vonnis toch nog laten betekenen vooraleer men hen een gerechtsdeurwaarder stuurt? Dit zou in dit geval , bij 3 Personen minstens 7-800 Euro kosten?


Mark

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 27 nov 2017 20:07

Dan zal er niets anders opzitten dan het vonnis te laten betekenen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

bosprocureur
Berichten: 6853

#3 , 27 nov 2017 21:01

Dat zijn toch ook kosten voor de verliezer, dacht ik?

Reclame

Terug naar “Procedure, Spelers & Instellingen”