Advocaat wakker maken

J. Van Der Stappen
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Advocaat wakker maken

#1 , 24 okt 2017 11:42

Beste,

Ik heb een advocaat in een lopende rechtszaak die nu al bijna twee jaar aan de gang is.
Er werd een deskundige (een architect) door de rechter aangesteld.
Het laatste uitstel dat in juli door de deskundige werd aangevraagd loopt tot eind januari 2018.
Er wordt verwacht dat hij dan zijn eindverslag zal maken.

Begin augustus richtte ik een email aan mijn advokaat met enkele vragen en opmerkingen.
Omdat ik half september nog geen antwoord had ontvangen heb ik hem hierover gebeld.
"Begin van het gerechterlijk jaar" enzovoort en de week nadien zou ik een antwoord krijgen.
Omdat ik begin oktober nog geen antwoord had heb ik de email van begin augustus gewoon opnieuw verstuurd.
Tot op heden nog steeds geen antwoord.

Het verder uitlopen van de rechtszaak zal voor mij een financieel verlies veroorzaken wegens niet productiviteit van de gebouwen.
Het zou uiteraard voor mij een probleem zijn moest hij zich nu terugtrekken/terugtreden/onttrekken.
Hoe maak ik die man best op een efficiente manier wakker zonder hem lastig te maken?

Jonas

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding